پنجشنبه، شهریور ۲۱، ۱۳۸۷

11_Septamber

به مناسبت 11 سپتامبر

اين فحش و فضيحت هايي که امروز در تلويزيون به آمريکا دادند باعث شد اين مطالب رو بنويسم.

 

من از آمريکا خوشم نمياد ولي نمي دونم اين سردمداران ما چرا اينقدر نامرد هستند؟

حداقل توي اين چند سال اخير آمريکا بيشترين خدمت رو اگر نگم به شيعه ولي به ايراني ها کرده ولي از اونجايي که ما شديدا به روسيه ميل پيدا کرديم حاضر نيستيم اين رو بپذيريم و باز هم به سبک بچه هاي دبستان به تحليل اوضاع مي پردازيم.

حالا درسته که طالبان رو خود آمريکايي ها روي کار آوردند ولي قبل از طالبان هم افغانستان اسير روس ها بود و حال و روز خوشي نداشت و بعد هم شد مثل يک آفت سرطاني و خود آمريکايي ها وسيله اي شدند براي نابودي طالبان .

ديگر اينکه اگر آمريکا وارد عمل نمي شد شايد هر گز ما نمي تونستيم صدام رو از جا برداريم.

و مگر ضرغاوي(نمي دونم املايش را درست نوشتم يا نه) نبود که شيعيان رو سر مي بريد و اين آمريکا بود که اون رو از بين برد.

ميگن:

عيب مي جمله چو گفتي هنرش نيز بگو       نفي حکمت مکن از بهر دل عامي چند

بعد از اونطرف هم: روس ها چچن ها رو قتل عام کردند در صورتي که چچن ها مسلمون بودن و دولت مردان ما حتي يک بار هم صداشون در نيامد و درباره ي اين موضوع صحبتي نکردند!!

مگر ما در خواب مرگ قرار گرفته ايم؟

از اين طرف گرجستاني ها که اصلا هم خون ما هستند و هم زبان ما هستند وقتي که در دست روس ها گير افتادند باز هم زبانمون جسارت حتي محکوم کردن زباني روس ها رو هم نداشت!

سعدي مي فرمايد:

عيب کسان منگر و احسان خويش      ديده فرو بر به گريبان خويش

و امام علي ع مي فرمايد خوش به حال کساني که پرداختن به عيوب خودشان ايشان را از پرداختن به عيوب ديگران بي نياز بسازد.

در زمان آقاي خاتمي حداقل روزنامه هايي پديد آمدند که به انتقاد مي پرداختند (انتقاد به معني نقد و بررسي) ولي يکي بعد از ديگري تعطيل شدند.

من در همين وبلاگ زماني که در زندان ابوغريب آمريکايي ها اون گندکاري رو بالا آوردند بهشون اعتراض کردم و الان هم لازم دونستم که مطالب بالا رو بنويسم.

من کسي بودم که براي راي آوردن آقاي احمدي نژاد به خواننده هاي سايت، روزه توصيه کردم و الان از اين کارم پشيمون شده ام. دولت ما با شعار مرگ بر آمريکا بستري را براي خودش فراهم کرده که در بغل روس ها آرام بگيرد.

يادش به خير يا شر نمي دانم : در زمان سهميه بندي شدن بنزين خبرنگاري از آقاي دکتر حداد عادل(رئيس مجلس وقت) پرسيد آيا دولت اين کار را کرده تا قيمت بنزين را بالا ببرد؟

آقاي دکتر حداد عادل که گوييا فحش رکيکي به او داده باشند آنچنان غيرتي شد که شايد مي خواست خبرنگار را کتک بزند و گفت: هرگز!  ما فقط براي اينکه جلوي سوء استفاده ها را بگيريم دست به سهميه بندي بنزين زده ايم! حالا بيا و ببين!

يا جناب آقاي باهنر وقتي که در مجلس در باره ي مشائي صحبت شد به جاي اينکه طرف حق رو بگيرند و حداقل فضا رو مساعد تر براي برخورد با آقاي مشائي کنند، گفتند: مجلس وقت پرداختن به اين موضوعات بي اهميت رو نداره!

آخه جناب آقاي باهنر مجلس مکانيست براي جلوگيري از آبرو ريزي هايي که افراد به ظاهر خودمختار انجام مي دهند نه محکم کردن جاي پاي هم پالکي ها!

ما به ظاهر دين داريم ولي آزاده نيستيم، اي کاش اين به ظاهر دين رو هم نداشتيم ولي آزاده بوديم!

 

باش تا  صبح   دولتش  بدمد

کين هنوز از نتايج سحر است