پنجشنبه، شهریور ۱۲، ۱۳۸۸

مراقب باشیم هیزم آتش شهرت و شهوت دیگران نشویم

با سلام
اگر این حضرات که در زندان هستند واقعا توبه نامه نوشته باشند که یعنی به حال من و شما و اونایی که کشته شدند کلی خندیده اند.
ولی اگر کتک خورده و توبه نامه نوشته اند، باز هم وای به حال اونایی که به خاطر اینا رفتن جلوی گلوله ، چرا که سردمدارانشون تحمل یک سیلی را نداشتند.
مراقب باشیم با طناب این حضرات داخل چاه نرویم
الان حامیان این شورش و اغتشاش از طریق بلندگوی آمریکا و انگلیس دارند خود را به نمایش می گذارند.
وای به آن روزی که ببینیم جناب آقای موسوی خودشان اعلام نمایند یا از سازمان CIA بعد از 50 سال اعلام کنند: تقلبی در کار نبود و ما صرفا می خواستیم این نظام را بر هم بزنیم.
مراقب باشیم آب به آسیاب کسانی که کنار گود نشسته اند و می گویند لنگش کن نریزیم. مراقب باشیم ما را از طریق احساسات به میدان نکشند و خانواده هایی را دچار مشکل نمایند و خودشان از آمریکا و انگلیس به ریش ما بخندند.
من زمانی به نوعی جزء شاگردان کلاس دکتر سروش بودم وقتی از ایشان پرسیده می شد، آیا بهتر نیست یک انقلاب دیگر بشود؟ ایشان در پاسخ می گفت: انقلاب نهایتا می تواند نظام را تغییر دهد ولی هیچ تضمینی نیست که نظام جدید بهتر از قبلی باشد.
هرگز با انقلاب موافق نبودند ولی اکنون از طریق بی بی سی در کنار آقای مهاجرانی اعلام می کنند که حتما تقلب شده است و مردم باید احقاق حق نمایند.
حال آنکه مشکل ایشان با ولایت فقیه است و بقیه حرف ها مانند تقلب و امثالهم بهانه است، چنان چه در سخنرانی خود در استکهلم گفته اند: ولایت فقیه یک موضوع غیر اخلاقی است.
مراقب باشیم که هیزم آتش شهرت و شهوت دیگران نشویم.
کسانی که مرا می شناسند می دانند که بدون غرض صحبت می کنم
شخص بنده ممکن است به آقای احمدی نژاد انتقادات زیادی داشته باشم ، کما اینکه دارم ولی در حال حاضر به این نتیجه رسیده ام که رأی غالب مردم آقای احمدی نژاد بوده است و البته من هم با تمام این انتقادات برای آنکه جناب آقای موسوی رأی نیاورد به آقای احمدي نژاد رأی دادم ، مانند خیلی های دیگر.
به همین دلیل در حد خودم می بایست از آراء مردم حمایت کنم.
اگر مشکلی هست بهتر است که مستقیما به آن مشکل اشاره شود نه اینکه به دنبال بهانه هایی برای رسیدن به هدفی که در سر داریم باشیم.
با ارادت
علی

۶ نظر:

reza گفت...

Salaam Ali Jaan
az aanjaa ke ahle fekr kardan hasti man yek soal daram
be nazar e man mozo aslan chonaan ke moghoee siasi nist
chera ke siasat dar behtarin no'ash ham kasif ast

dar jaee ke mardom az bahidi tarin hoghogh e shahrvandi mahroomand digar bahse siasi kardan ghom kardan e amdi yaa sahviye khastehaaye mardom ast

fekr mikoni anhaa ke koshte shodand koshte shodand ke mosavi yaa karobi be jaaye ahmadinezhad biayand
yaa aantoor ke to migoee saltanat jaaye velayat raa begirad

na ghorbanat shayam
mardom bana be ghanon e asasiye hagh dashtand be khiabaan biayand, aya dar in bahsi dari?
hala be kodam ghanon bayad koshte mishodand insoal e mara javab bede taa ba'd

yaghin گفت...

سلام
من پاسخی به فرمایش جناب عالی نمی دهم، مطلبی که نوشته ام کاملا روشن است. خوانندگان خود قضاوت خواهند کرد. با ارادت

yaghin گفت...

دوستانی که شهامت نوشتن نام و آدرس اینترنتیشون رو ندارن ، لطفا پیام نگذارن. به امید روزی که شهامت و درایت هر دو رو پیدا کنیم.
چراکه شهامت بدون درایت تبدیل به حماقت خواهد شد.
با ارادت

coastaway.blogspot.com گفت...

حق با شماست در هر دو صورت این افراد قابل اعتماد نیستند. اگر افراد کمی عمیق تر به اطرف خود نگاه کنند متوجه خواهند شد که افردی مثل کروبی ها و موسوی ها و هاشمی ها و خاتمی ها فقط به فکر پر کردن جیب خود و خاندانشان از پول بیت المال هستند

yaghin گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
yaghin گفت...

سلام
البته من به هیچ وجه قصد جانبداری تشکیلاتی از هیچ جناحی ندارم و قصد توهین هم به هیچکدام از حضرات را در سر نداشته ام. ولی آنچیزی که به نظرم لازم بود و با بیان آن احتمال دادم شاید روشنگری شود و درگیری های طرفین متخاصم از این حالت سنگر بندی کم تر گردد بیان کردم.