دوشنبه، آذر ۲۳، ۱۳۸۳

1 - توهین به دکتر الهی قمشه ای دیگر کافی است

2 - توهین به دکتر الهی قمشه ای دیگر کافی است ...

اميدوارم که ديگر در برنامه ي صبح جمعه به آقاي دکتر الهي قمشه توهين نشود، اين اولين و آخرين اخطار است چرا که در صورت ادامه ي اين توهين ها که چند هفته است ادامه دارد، حضرات با مطالبي ناخوشايند در اين وبلاگ روبرو خواهند شد!!

اين مطلب را هم در کامنت وبلاگ يکي از دوستان نوشته بودم که به دليل اينکه خيلي زود وبلاگ ايشان آپديت شد ، احتمال دادم خوانده خوب مورد توجه ساير دوستان قرار نگرفته باشد:

سلام بر شما - خيلي خوشحالم از اينکه بعد از مدت ها وبلاگ را آپديت کرديد و ناراحتم از اينکه اينچنين شما را ناراحت کرده اند. ولي چه بايد گفت؟! و چه انتظاري از ايشان مي توان داشت؟ در جامعه اي که قاضي آن علنا در خيابان نسبت به ناموس اين جامعه متعرض مي شود و وقتي که گير مي افتد فقط از شغل خود برکنار شده و مانند يک آدم معمولي محاکمه مي شود، آنهم البته اگر بشود! و کسي که او را دستگير کرده به زندان مي افتد!! در جامعه اي که کارخانه دولتي که جزء اموال بيت المال به حساب مي آيد و 100 ميليارد تومان قيمتش است به 10 ميليارد تومان به فروش مي رسد!! در جامعه اي که دو گناهکار و هم دست و با جرم مشابه يکي به دار آويخته مي شود و ديگري را با يکي دو سال زندان (که آن هم چه زنداني!) آزاد مي کنند!! چه انتظاري مي توان داشت؟! از اين طرف مي گيرند ، فساد و فحشا به بار مي آورند و از آن طرف مي گيرند فساد اقتصادي را رواج مي دهند. درباره ي دين هم خود شما بهتر مي دانيد که ، دين را پوششي کرده اند براي حفظ منافع کثيف خود. نعل بيني واژگونه در جهان...تخته بندان را لقب گشته شهان--مدتي معکوس باشد کارها...شحنه را دزد آورد بر دارها-- از هرچه بگذريم سخن دوست خوش تر است! منتظر مطالب گرم و خوش عطر شما هستيم.

هیچ نظری موجود نیست: