جمعه، شهریور ۱۶، ۱۳۸۶

ejlase16namaz

اجلاس 16 نماز

در راستاي شانزدهمين اجلاس نماز

و رياست آن كه به عهده ي آقاي قرائتي بود.

 

جناب آقاي قرائتي

شما عادل نيستيد و صلاحيت صحبت كردن درباره ي نماز را نداريد. كسي كه به واسطه ي او دامادهايش در پست هاي كشوري قرار گرفته اند. كسي كه سرنوشت تمامي كارمندان ستادهاي اقامه نماز در كل كشور را به خواسته هاي شخصي خود بسته و صرفا به دليل اينكه اگر كارشان سامان گيرد و رسمي شوند از من (كه آقاي قرائتي هستم) تبعيت نمي كنند و

به همين دليل نبايد رسمي شوند و ثبات شغلي داشته باشند. كسي كه ستاد اقامه نماز كشور را كرده است مسؤل فروش كتاب هاي خود و سالانه هزاران جلد كتاب مسابقه در ماه رمضان با انحصار آقاي قرائتي را در كل كشور مجبورند كه به فروش برسانند (آيا نويسنده ي با صلاحيت تر از شما در كشور وجود ندارد؟!).

و ................

اينها و بسياري از مسائل ديگر اظهر من الشمس هستند من كه از مسؤلين دل سرد شده ام ولي تعجب مي كنم مردم چگونه هنوز به سخنان ايشان گوش مي دهند!

شرط اول امام جماعت عدل است

شما اين شرط را هم نداريد

 

۴ نظر:

ناشناس گفت...

dooste mohtaram,
khodaiish man az in basijia ia khafanha nistam. faghat ehsas mikonam ie jooraii harfaie bozorgi zadi va agar esbateshon natooni bekoni karet kheili moshkel mishe. nemidoonam harfam bavaret mishe ya an vali man heifam miad in webloget ba in chiza...
shaiad ham man eshtebah mikonam. faghat lotfan sanadesham biar.
baaz ham bebakhshid
(dobare sar mizanam)

yaghin گفت...

ببين دوست محترم
من براي بسيجي هاي ساده دل احترام قائل هستم مشكل من با آدم هاي بي فكر و سطحي است كه زود قضاوت مي كنند، براي من هم اهميتي نداره به خاطر حرف حقي كه مي زنم وبلاگ بسته بشه يا نشه.
درباره ي سند اين حرف هم مي تونيد با اين شماره تلفن تماس بگيريد و بفرماييد با خود شازده داماد آقاي قرائتي يا همان آقاي متوسل مي خواهيد صحبت كنيد 02188893891 كه رئيس ستاد اقامه نماز كشور هستند(البته معاون خود آقاي قرائتي به حساب ميان)
يا تماس بگيريد با دفتر مدير عامل مناطق امور كيش در خود كيش يعني با آقاي شايسته داماد ديگرشان صحبت كنيد.
همينطور مي توانيد درباره ي كتاب هاي مسابقات ماه رمضان هم از خود جناب آقاي متوسل بپرسيد. اما درباره ي كارمندهاي ستاد اقامه نماز هم مي توانيد با نماينده ي رئيس جمهور كه در ستاد اقامه نماز كشور مستقر هست صحبت كنيد و بپرسيد علت اينكه كارمندهاي ستادهاي اقامه نماز كشور رسمي نشده اند چيست؟
اگر شما بدون لجبازي به اين موضوع نگاه كنيد خواهيد ديد كه موضوع چگونه است.
اگر چيزي وجود دارد جرم من نيست

ناشناس گفت...

salaam;
mamnoon az javabet. agar che man chon dar khareje keshvar hastam emkane tamas ro nadaram(amali nist).
begzarim,man avvalin bari ke oomadam tooie in weblog ehsas kardam mishe ye seri ashaare naab ro ba tafsireshoon peida kard.
agar az in karha kardi ya jaii ro tooie web midooni ke mishe az in joor chiza toosh peida kard ye khabari bede.

yaghin گفت...

سلام بر شما دوست خوب و گرامي
اگر آدرس يك ايميل به من بدين ، سعي مي كنم اون چيزهايي رو كه دوست داريد براتون ارسال كنم. البته اگر يادم بمونه. اگر بتونيد و عضو گروه يقين بشين يا بفرماييد تا خودم به عضويت درتون بيارم، به صورت اتوماتيك ايميل هاي گروه براي شما هم ارسال خواهد شد.
منتظر پاسخ شما هستم