پنجشنبه، آبان ۱۵، ۱۳۸۲

جناب آقاي دکتر لاريجاني دست مريزاد!!

 

چرا اموال بيت المال را حيف و ميل مي کنيد؟ و چرا.......

 

خوب به سلامتي آقاي ابوطالبي هم به کشور خودشون برگشتن ولي مگر ايشان چه کسي هستند که اين همه از اموال و نيروهاي بيت المال را صرف تبليغات در اين زمينه کرديد؟

شما مگر همان کساني نيستيد که در جرياناتي مانند کرباسچي فرياد وا اسلاما سر مي دهيد؟

آيا باج سبيل و يا حق سکوت پرداخت مي کنيد؟ هزاران هزار اسير و فقير و مشکل دار  در کشور ما وجود داره که در نهايت پاکي و بي گناهي ، به انواع مصيبت ها دچار هستن و فقط يه جفت چشم لازمه که يه چرخ بزنه و اونا رو زير پاش ببينه و وقتي هم که ديد چشمش رو روي هم نگذاره و اونها رو له نکنه.

اينم شده مثل زماني که آن خانم کثيف(در برنامه ي برلين) به صورت نيمه عريان ، در تلويزيوني که نام اسلامي را به دنبال خودش به يدک مي کشه جلوي چشم بچه ، دختر و پسري که هنوز نگاهشون به اين چيزها آلوده نشده پخش مي کنيد ، صرفا به خاطر اينکه جناح مقابل خودتان را بکوبيد، بعد هم تشريف مي آوريد و به خانم شيرازي مجري خبر مي فرماييد که "اسم اين، رقص نيست ، اين حرکات موزون نام داره و ما مجوزش را گرفته ايم"

آقاي لاريجاني خيلي دوست دارم بدانم آن استادي که چنين منطقي را به شما آموخته و آن فقيه يا فقيهاني که به شما چنين مجوز يا مجوزهايي مي دهند چه کساني هستند.

 

آقاي لاريجاني نخواهيد که خداوند را آلت دست خود قرار دهيد ، نخواهيد از دين آلت حفظ قدرت خود را بسازيد ، نخواهيد با حيله گري و دو دوزه بازي کردن خود را حفظ کنيد ، که اين عمل شما به غير از آنکه جويندگان حقيقت را به گمراهي مي کشاند نتيجه ي ديگري در بر نخواهد داشت ، آقاي لاريجاني فکر نکنيد که زندگي جاويد براي شماست و مرگ براي همسايه ....

به جاي آنکه به فکر جلب رضايت همپالکي هاي خود باشيد به فکر جلب رضاي خداوند باشيد و دست از ريا و تظاهر و مردم فريبي و بدتر از همه خود فريبي برداريد....

ضربه اي که شما به ديانت وارد مي کنيد به مراتب بيشتر و شديدتر از ضربه اي است که کساني در لباس غير ديني و يا قالب هاي روشنفکري و امثالهم دانسته يا نادانسته وارد مي کنند.

نام عمل شما چيست؟ به کسي که دانسته در مقامي که بايد معتمد مردم باشد از مسير خطا پيروي مي کند چه مي توان گفت؟ .......

 بهتر است که نگويم چنين شخصي چه نام دارد

 

و اذا قيل لهم لا تفسدو في الارض قالو انما نحن مصلحون*الا انهم هم المفسدون ولکن لايشعرون*

و چون به آنها گفته مي شود که در زمين فساد نکنيد ، همانا مي گويند ما از مصلحان هستيم* در حاليکه خود مفسدند ولي نمي فهمند*

سوره ي بقره آيات 11 و 12

==================================

 

دوستاني که علاقه مندن تمامي 8   قطعه تصوير موميايي منسوب به فرعون را داشته باشند لطفا به من ايميل بزنن.

در نيل غم فتاد سپهرش به طنز گفت

الان قد ندمت و ما ينفع الندم

 

------------------

هیچ نظری موجود نیست: